2021. május 24., hétfő

"FOGADJ ÖRÖKBE EGY SZERZETEST 2021-RE!"

Az Eucharisztikus Kongresszusra készülve indult útjára az Örökbefogadás program, amelynek keretén belül szerzetes nővérekért, testvérekért és papokért lehet imádkozni. Az örökbefogadó vállalja, hogy 9 hónapon keresztül, az Eucharisztikus Kongresszusig hordozza azt a személyt imáiban, akit választ magának.

A Galgagutai Római Katolikus Egyházközség Szent Márton Imacsoportja a tőlünk nem messze, Erdőkürtön lakó pálos nővérek egyikét, a Szentlélekről nevezett Mária Dominika nővért választotta, akiért minden vasárnap a szentmise előtt egy tized rózsafüzért imádkozunk. 


"Kicsit idősebben kaptam a szerzetesi hivatás kegyelmét illetve sokáig tartott míg eltaláltam a helyemre. Fontosnak tartom az imát, köszönöm annak aki imádkozni fog értem. Jelenleg kántori szolgálatot (szakmám zongoratanárnő volt) látok el a közösségben és én gondoskodom a nővérek étkezéséről. Mindkettőt szeretem végezni a nővérekért."


Nincsenek megjegyzések: